Marka. Marka analizi. Marka kimliği, karakteri. Markanın duygusal faydaları. Güçlü ve zayıf yanları. Fırsatlar ve tehditler. Sektör. Sektör analizi. Dünyada ve Türkiye’de sektörün genel görünümü, Pazar büyüklüğü. Pazarı genişletme fırsatları. Rakipler. Rakip analizleri. Pazar payları. Rakiplerin güçlü ve zayıf yanları. Rakiplerin iletişim davranışları, reklam hareketleri, mesaj içerikleri, medya tercihleri. Hedef kitle. Hedef kitle analizi. Demografik özellikler. Yaş, cinsiyet, eğitim, ekonomik özellikleri. Markaya gösterdiği davranış, etki ve tepki. Yaşam standartları, yaşam şekli, zevkleri, hobileri, yaşama katkısı, bulunduğu sosyal çevre, ait olduğu sosyal sınıf, para harcama eğilimleri. Yaşadığı çevrenin yorumlanması. Hedef kitlenin davranış ve satın alma eğilimleri. Medya analizi. Medya çeşidi. Medya içeriği. Medya kullanım analizi. Reytingler, tirajlar, yükselen medyalar, alternatif yeni mecralar. Yayın takip analizi. Marka bilinirliği analizi. İmaj değeri, satışların yorumlanması. Verimlilik, karlılık, devamlılık…