Ölçülebilir stratejiler. Ürün veya markanın pozisyonunu, özelliklerini, varolma nedenlerini ve müşterinin bu marka/üründen nasıl bir yarar sağlayacağını tanımlamak. Bütünleşik strateji ile rakip iletişim çalışmalarından nasıl etkileneceğinin öngörüsünü yapmak. Hedeflenen müşterilere ulaşabilecek en iyi medyayı ve medya içeriğini tanımlamak. Marka yaratma ve/veya tutundurma stratejisi. Müşteri sadakati oluşturma programı hazırlamak. Klasik reklamcılık ile internet reklamcılığı arasında özgürlüğü ve ilintiyi koruyacak bağ kurmak. Stratejik yönetim süreci. Marka yaratma/yaşatma süreci ve planlaması. 6 aylık, 1,3 ve 5 yıllık marka geliştirme ve tutundurma süreç yönetimi. Mesaja uygun mecra ve medya seçimi. Yaratıcı fikrin çoklu mecralara uygulama ve yayın planı. Mecra seçimi ve yönetimi. Medya planı. Medya takibi. Pazarlama iletişiminin reklamcılık tarafını PR ve etkinlik iletişimi ile entegre ve güçlendirerek yürütme planı. Bütçe planlama. İdeal ve optimal reklam bütçeleri ile en etkili iletişim sağlama.
